Πέμπτη 11.06.2026,  

Ανδρουλάκης ή Τσίπρας;

Δημοσιεύτηκε στις 14/05/2026 στην κατηγορία Προς το Αύριο  |  δεν υπάρχουν σχόλια

Γράφει ο Γιώργος Καλαβέσιος (*)

 

Ε λοιπόν εγώ διαφωνώ, δεν θα βγει ο Τσίπρας δεύτερος, το ΠΑΣΟΚ θα βγει, η δε Καρυ πιθανόν θα εξατμιστεί.


Και θα σας εξηγήσω το σκεπτικό μου.


Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν δημιούργημα Τσίπρα, μην γελιόμαστε. 

 

Μπορεί να μην βγήκε αρχηγός με εκλογές, μπορεί ο Αλαβάνος να του παρέδωσε δαχτυλίδι, αλλά η συνένωση των αναρχοαυτόνομων γκρουπούσκουλων μαζί με οικολόγους της κακιάς ώρας και απολιθώματα της Ιουρασικής περιόδου όπως η ΚΟΕ (Μαοϊκοί), και η ΔΕΑ (Τροτσκιστές) με σκοπό την γιούργια για την άλωση της εξουσίας ήταν δικό του κατασκεύασμα. 

 

Μέσω αυτού ένα ισχυρό όπως αποδείχθηκε κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας το οποίο ζούσε ανέκαθεν με σύνθημα «αν δεν έχω εγώ κατσίκα, να ψοφήσει αυτή του γείτονα μαζί με τον γείτονα», βρήκε έκφραση λόγω των γνωστών οικονομικών γεγονότων μετά το 2010.


Η αποχώρηση του από την αρχηγία το 2023 άφησε όλες αυτές τις ορδές ορκ ξεκρέμαστες, τον δε Τσίπρα γραμμένο στο υποσυνείδητο όλων αυτών ως καμμένου και επανειλλημμένως ηττημένου από τον Μητσοτάκη, δίνοντας την δυνατότητα σε πολλούς άλλους να διεκδικήσουν τον τίτλο του λαμόγιου του 21ου αιώνα που έως τότε είχε επαξίως ο Τσε Παπάρα της καρδιάς μας.

 

*****

Για να μη χάσετε καμία ανάρτηση της Εποπτείας, γραφτείτε στο εβδομαδιαίο newsletter μας, πατώντας ΕΔΩ

 

Για τα videos της Εποπτείας, γραφτείτε στο κανάλι μας στο youtube, πατώντας ΕΔΩ 

 

Βρείτε μας και στο tiktok πατώντας ΕΔΩ

 

*****


Άνθρωποι όπως η Κωνσταντοπούλου, κι όχι μόνο, επένδυσαν πάνω στο πλέον ψεκασμένο, μοναχοφάϊκο, απατεωνίστικο τμήμα της κοινωνίας, ταΐζοντας το με μίσος για τους πάντες και τα πάντα, και προσδοκία για νέα γιούργια με σκοπό την λεηλασία του κράτους και το στήσιμο παράγκας για να συνεχίσουν να «ελέγχουν τους αρμούς της εξουσίας».


Και δεν είναι λίγοι. 

 

Είναι μάλιστα πάρα πολλοί, οπότε λίγο που τα ήθελε ο κ@λος του, λίγο που γνώριζε την αδυναμία του να πάρει το κέντρο από τον Μητσοτάκη, λίγο οι ιστορικές του παλαιοπασοκικές καταβολές, υπέκυψε και ο Ανδρουλάκης στο φαινόμενο, γενόμενος τοξικότερος της μουρλής της Ευελπίδων, πιο ψεκασμένος από τον Βελόπουλο, και το ίδιο διχαστικός με τον Τσίπρα του «ή θα τους τελειώνουμε ή θα μας τελειώνουν».


Κι όλα αυτά την στιγμή που ο Τσίπρας στα λόγια και μόνο και έως τώρα, σημειώστε το αυτό το τελευταίο, αναζητά διέξοδο στο κέντρο.


Το κέντρο όμως ακούει το όνομά του και παθαίνει αλλεργικό σοκ, οπότε ο Τσε Παπάρα έχει δύο δρόμους μπροστά του και είναι δύσκολοι κι οι δύο.


Αν συνεχίσει να κυνηγάει το κέντρο θα χάσει παντελώς όλους αυτούς τους μουρλούς, ηλίθιους και αμοραλιστές που τον ψήφισαν έως και το 2023.

 

Αν πάλι πάει προς τα Αριστερά, θα χάσει κάθε ελπίδα να ξαναδεί εξουσία επειδή όποιος έχει το κέντρο έχει και το Μέγαρο Μαξίμου.


Οπότε προσώρας κυνηγώντας το κέντρο ψαρεύει εκεί που κυριαρχεί συντριπτικά η ΝΔ, αφήνοντας όμως να παίζουν μπάλα στη Χώρα των Ορκ οι υπόλοιποι με πρώτο τον Ανδρουλάκη. 

 

Ο Νικολάτσης δεν είναι χαζός, κουτοπόνηρος είναι. 

 

Δεν έχει καμμιά όρεξη να δει εξουσία, ξέρει πως εκεί θέλει άλλες ικανότητες. 

 

Δεν έχει φιλοδοξία για κει επειδή ο βασιλιάς είναι γυμνός. 

 

Χωρίς μόρφωση, χωρίς ικανότητες, χωρίς τίποτα. 

 

Για αρχηγός όμως της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως ναι, αυτό το θέλει κι είναι μια χαρά. 

 

Εξ ου και κλωτσάει σαν μουλάρι κάθε κεντρώο και έχει στρέψει την προσοχή του στους φίκους με μαλάκυνση που ψηφίζουν μεταξύ Βελόπουλου και Κωνσταντοπούλου και άσχημα δεν τα πάει.


Και θα συνεχίσει αυτό το μοτίβο ως τις εκλογές επειδή έτσι πετυχαίνει αυτό που θέλει, δηλαδή ένα ποσοστό έως 15%, επειδή πιο πάνω καθίσταται επικίνδυνο.


Κι αν ο Τσίπρας το πάει προς την (ακρο)αριστερά; 

 

Ε, εκεί ο Ανδρουλάκης θα αρχίσει την επιθέσεις εναντίον του και θα τον συντρίψει. 

 

Επειδή ο Τσίπρας στην συνείδηση του μέσου αριστερού θεωρείται καμμένο χαρτί ήδη, κι επειδή τα πεπραγμένα του ως πρωθυπουργού είναι αρνητικά, πρόσφατα, και τόσο πολλά που γεμίζουν την μεγάλη σοβιετική εγκυκλοπαίδεια.


Και η Κάρυ;


Η Κάρυ θα εξατμιστεί πιστεύω, δεν έχει ούτε στελέχη, ούτε τίποτα. 

 

Δεν ξέρω αν έχει καν λεφτά ακόμα, δεν ξέρω αν ο Βαγγέλας και οι Ρώσσοι θα εξακολουθήσουν να πετάνε λεφτά σε κουτσό άλογο. 

 

Ακόμα όμως κι αν κατεβεί στις εκλογές θα κυμανθεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας με πιθανότερη την πρώτη.


Ναι, θα αναρωτηθεί κάποιος, αλλά οι δημοσκοπήσεις γιατί δείχνουν τον Τσίπρα 2ο και την Κάρυ 4η;


Επειδή είναι δημοσκοπήσεις ανύπαρκτων κομμάτων. 

 

Η αποδοχή και ο βαθμός αυτών και το ΑΝ θα τα ψηφίσουν κάποιοι, όταν και ΑΝ γίνουν αυτά τα κόμματα, είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. 

 

Πάντοτε σε όλες τις ανάλογες δημοσκοπήσεις όλα ανεξαιρέτως τα υπό ίδρυση φημολογούμενα κόμματα λάμβαναν υψηλά ποσοστά και θυμηθείτε το κόμμα Αβραμόπουλου πχ. 

 

Οπότε το 15% του Τσίπρα σήμερα, ίσως δεν είναι παραπάνω από 8% όταν και αν το φτιάξει, και ίσως και ακόμα πιο κάτω όταν φτάσουμε στο δια ταύτα.


Οπότε αδέλφια κρατάτε μικρό καλάθι για τον Τσε Παπάρα. 

 

Μάλλον θα ξαναβάλει παντούφλες και θα σέρνεται κουζίνα- σαλόνι- κρεββατοκάμαρα- κουζίνα μπλέκοντας στα πόδια της Πιτσούνας και προς μεγάλο εκνευρισμό της τελευταίας. 

 

Εκτός και του αρκεί να γίνει ο Καραμανλής (ο επονομαζόμενος και κουρασμένος) της Αριστεράς, δηλαδή να πηγαίνει στην Βουλή (στο καφενείο της συγκεκριμένα) να πίνει κανέναν φραπέ, και κατά το βράδυ να επιστρέφει σπίτι χωρίς να έχει ανοίξει το στόμα του στο ενδιάμεσο για τίποτα.


Και δεν το θεωρώ απίθανο καθώς στα 4μιση χρόνια που κυβέρνησε δεν τον άκουσα να πει μισή κουβεντούλα εναντίον του Καραμανλή και των πεπραγμένων της δικής του διακυβέρνησης.


Έτσι είναι, τα ινδάλματά σου δεν τα φτύνεις.


Απλά τα μιμείσαι, κι αν κρίνω από την στρογγυλεύουσα κορμοστασιά, κατά κει πάει...-

 

(*) Πηγή: fb

 

*****

 

ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

 

*****

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Η ιδέα της Ευρώπης, ο Μητσοτάκης, ο Μακρόν και ο Βίκτορ Ουγκό

 

Η Αριστερά επιμένει πεισματικά στα αδιέξοδά της

 

Ο Περσέας στη Φλωρεντία: Όταν η Ελλάδα δημιουργεί την Ευρώπη

 

Έχει και σήμερα στις τάξεις της έναν «Συμπιλίδη» η Νέα Δημοκρατία;

 

Όλα όσα κρύβονται πίσω από τις ανισότητες και τις οξύνουν

 

Επίκουρος, ο πρωτεργάτης της πνευματικής επανάστασης

 

Η επινόηση της ψυχής, ένα πολιτισμικό θαύμα

 

Ποιο είναι το μεγαλύτερο θύμα του αντισυστημισμού;

 

Μαρσέλ Προυστ: Η λογοτεχνία ως κλειδί της προσωπικής ελευθερίας

 

Στο «καραμανλικό- σαμαρικό» μπλοκ οι πιο πολλοί εμπλεκόμενοι βουλευτές στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Γράψτε την άποψή σας

δεν βρέθηκαν σχόλια επισκεπτών...

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Τελευταία σχόλια

Όταν ο Αντώνης Σαμαράς κατακεραύνωνε τη «γεροντοκρατία»
Xρήστης: ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος
Πολύ σωστά τα λέτε ...

Θα τον ξαναβγάλουμε όλοι εμείς!
Xρήστης: Άκης
Καλημέρα σας. Συμφωνώ απολύτως με τα παραπάνω και ευτυχώς είμαστε πάρα πολλοί.......... Είναι ένας αληθινός ΗΓΕΤΗΣ και είναι μόνος του απένα...

Πού οφείλεται η σιωπή της Αριστεράς για το Ιράν και το Σουδάν
Xρήστης: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΑΡΗΣ
Αγαπητέ Διαμαντή, με εντυπωσίασε το κείμενο σου, πρόκειται για ένα κείμενο συνεκτικό και λογικά δομημένο, που αγγίζει μια πραγματική παθογέ...

Πολιτική και ιδεολογική η διαμάχη που ξέσπασε γύρω από τον Άγνωστο Στρατιώτη (video)
Xρήστης: ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΤΖΑΝΗ
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΝΑΝΑΚΙΑ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ....ΤΟ ΜΝΗΜΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ...

Πυθαγόρας: Όταν μιλάμε Ελληνικά, διατυπώνουμε μαθηματικές εξισώσεις
Xρήστης: Τάκης71
Πολύ σωστή η σύνδεση των θεωριών του Πυθαγόρα με τα μαθηματικά ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©