Τετάρτη 12.02.2025,  

Ο Πάμπλο Πικάσο μιλά για την τέχνη, τη ζωή, τη ζωγραφική, τον Ραφαήλ...

Δημοσιεύτηκε στις 16/11/2024 στην κατηγορία Πρόσωπα  |  δεν υπάρχουν σχόλια

Ο κόσμος είναι ακατανόητος.
Γιατί λοιπόν εγώ, πρέπει να ζωγραφίζω πίνακες που να είναι κατανοητοί;

Όλοι θέλουν να καταλάβουν τη ζωγραφική.
Γιατί δεν προσπαθούν να καταλάβουν,
το κελάηδημα των πουλιών;

Τους αρέσουν τόσα πράγματα γύρω τους χωρίς να τα καταλαβαίνουν.
Γιατί πρέπει οπωσδήποτε 
να καταλάβουν τη ζωγραφική;

Δεν υπάρχει αφηρημένη τέχνη.
Πρέπει πάντα να αρχίσεις 
ζωγραφίζοντας κάτι συγκεκριμένο.
Μετά, μπορείς να αφαιρέσεις κάθε είδος ρεαλισμού.

Δεν πρέπει να ζωγραφίζεις αυτό που βλέπεις.
Πρέπει να ζωγραφίζεις αυτό που σκέφτεσαι.

Ξεκινάς με κάτι. 
Στη συνέχεια αφαιρείς όλα τα ίχνη της πραγματικότητας.

Μου πήρε τέσσερα χρόνια 
να μάθω να ζωγραφίζω σαν τον Ραφαήλ,και μια ολόκληρη ζωή
να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί.

Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης.
Το θέμα είναι πως θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.

Το νόημα της ζωής είναι να ανακαλύψεις το ταλέντο σου.
Ο σκοπός της ζωής είναι να το χαρίσεις στους άλλους.

Η επιτυχία είναι επικίνδυνη.
Αντιγράφεις τον εαυτό σου και αυτό είναι χειρότερο από το να αντιγράφεις τους άλλους.
Είναι στείρο. 

Η τέχνη είναι ερωτική.
Η τέχνη ξεπλένει την ψυχή
από τη σκόνη της καθημερινότητας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Η Έλλη Λαμπέτη έκανε πάντοτε κάτι αναπάντεχο...

«Περίμενα» του Παναγιώτη Κανελλόπουλου

Γράψτε την άποψή σας

δεν βρέθηκαν σχόλια επισκεπτών...

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Δημοφιλέστερα άρθρα

Μια κοινωνία που εκδικείται δεν γίνεται πιο δίκαιη, γίνεται πιο πρωτόγονη

Αλμπέρ Καμί: Η αληθινή φρίκη της ύπαρξης δεν είναι ο φόβος του θανάτου, αλλά...

Άντον Τσέχωφ, «Ένας αριθμός»

Ο Τόμας Στερνς Έλιοτ γράφει για την ενότητα του ευρωπαϊκού πολιτισμού

Πιστεύετε ότι είστε σημαντικός άνθρωπος, κύριε Χορν;

Είπε ο Γιάννης Τσαρούχης...

Μνήμη Ολοκαυτώματος: Ποιοι και γιατί θέλουν να ταυτίσουν τους Εβραίους με τους ναζί

Ουίλλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, ο λογοτέχνης της κελτικής συνεισφοράς στον ευρωπαϊκό πολιτισμό

Η υφήλιος κινείται γύρω από την έναρξη της προεδρίας Τραμπ

Κι όμως, η βιολογία αναγνωρίζει μόνο δυο φύλα

Μένης Κουμανταρέας, ο δισεκατομμυριούχος της σκέψης και των παραισθήσεων

Ανατόλ Φρανς: Πώς το Κακό δίνει υπόσταση στο Καλό

Η μοναδική Μαρίκα Κοτοπούλη, το αντίβαρο στο Εθνικό Θέατρο και τα Ορεστειακά

Ο Διονύσιος Σολωμός γράφει για τη «Μητέρα μεγαλόψυχη»

Κανείς δεν είναι πιο επικίνδυνος από εκείνον που φαντάζεται τον εαυτό του αγνό στην καρδιά

Ροή ειδήσεων

Εμμανουήλ Κριαράς, ο πρύτανης των Ελλήνων φιλολόγων

Μ. Καραγάτσης: Σημασία δεν έχει τι γράφεις, αλλά πώς το γράφεις

Φερνάντο Πεσσόα: Πώς να ξεπλύνουμε το πεπρωμένο μας

Αλμπέρ Καμί: Η αληθινή φρίκη της ύπαρξης δεν είναι ο φόβος του θανάτου, αλλά...

Κανείς δεν είναι πιο επικίνδυνος από εκείνον που φαντάζεται τον εαυτό του αγνό στην καρδιά

Η δύσκολη σχέση του Γιοχάνες Μπραμς και του Φραντς Λιστ

Από τη μια ο Όργουελ, από την άλλη ο Χάξλεϊ

Η μοναδική Μαρίκα Κοτοπούλη, το αντίβαρο στο Εθνικό Θέατρο και τα Ορεστειακά

Ο Διονύσιος Σολωμός γράφει για τη «Μητέρα μεγαλόψυχη»

Μνήμη Ολοκαυτώματος: Ποιοι και γιατί θέλουν να ταυτίσουν τους Εβραίους με τους ναζί

Άρθουρ Σοπενχάουερ: Η σύμπτωση δεν έχει καμία θέση στη ζωή

Ουίλλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, ο λογοτέχνης της κελτικής συνεισφοράς στον ευρωπαϊκό πολιτισμό

Ανατόλ Φρανς: Πώς το Κακό δίνει υπόσταση στο Καλό

Πιστεύετε ότι είστε σημαντικός άνθρωπος, κύριε Χορν;

Κι όμως, η βιολογία αναγνωρίζει μόνο δυο φύλα

Τελευταία σχόλια

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©